Falska vänner

Hej igen. Idag har jag inte gjort något speciellt men jag har bl.a gått tilt skolan. Det känns tomt utan mina kompisar. Eftersom alla har bytt skola. Alla andra i min skola är falska vänner som bara tänker på sig själv och inte på andra. De tror att dom är något , men det ända dom är bra att snacka skit om folk bakom ryggen. On ni vet vem ni är. Jag nämner inga namn. Minns ni " det kommer alltid vara vi" ? Ni sa alltid att ni skulle vara dr för men men så sviker ni helt plötsliigt lixxom hur patetiskt är inte det. Ni tror att ni är coola bara för att ni är ute och håglar med killar varje dag? Ni tror att ni är coola för ni röker och får ig på vartenda jävla betyg? och för att ni blir knullade varje natt? i så fall är det fel. Gå och lär er vad cool är innan ni snackar skit om "töntar". Jag saknar dig Emelie och Alexandra. Ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. En speciell plats. Och ni falska. jag hoppas ni förstår hur det känss att bli sviken på där här sättet. jag hoppas ni förstår hur det är när någon som er gör bråk mellan killen och tjejen som en gång älskade varandra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte lätt att vara ung idag, jag vet hur det är med falska människor, det värsta är att en av dom som sårade mig var en familjemedlem

2009-10-12 @ 17:45:37
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Olivia

åh tack vad snäll du är :) <3

din blogg är supergullig!

2009-10-12 @ 20:31:52
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0