Lite om mig själv

I min blogg skriver jag om allt och annat. Jag skriver om känslor och mycket mer. Jag heter juliette och är 15 år gammal, går i nian och bor i göteborg med min mamma.  Jag skriver om EXAKT allt. Så bli nt chokade om det kommer upp nåt hemskt. Jag "har" vänner som har flyttat till trelleborg. Men vi har lixxom tappat kontakten. Annars har jag haft vänner i min skola som alltid skulle vara där för mig men som bara sviker och snackar skit om mig bakom min rygg helt enkelt.
Jag hade en pojkvän. Vi var vatt ihop tre jävla månader. Och en av dom tre tjejerna som sviker mig har lixxom gjort bråk mellan oss och sånt skit. Jag älskar honom fortfarande men jag måste komma över han eftersom han är en del av sveket. Men han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Min far dog när jag bara var fem år gammal, han var engelsk. Och min mamma har canser.
Jag är en envis tjej men endå snäll. Jag kan bli arg ganska lätt. Jag gillar att kläder. Jag har axellångt mörkblond hår och är 170 cm långt. Jag väger 50 kg. Dom flesta brukar säga att jag liknar en model och att jag skulle passa att vara modell. Men när jag blir stor vill jag bli känd. Jag vill bli en känd skådespelare. Eller kanske ska jag söka till idol. Själv tyckeer jag att jag sjunger finfint. Menmne det får vänta tre fyra år till
Jahh de var nog de jag tänkte säga på de här inlägget.

Kyss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0